Publicat de: Elisa | 7 Mai 2014

în căutarea copacului violet…

Dorul de culoare mi-a îndrumat pașii spre locul  unde știam că există un copac violet – e vremea lui de înflorire. Mi s-a întristat sufletul când l-am regăsit uscat, fără nici un mugur…  Și e uriaș! Nu a îndraznit încă nimeni să îl doboare sau poate  a ajuns în starea asta nu de mult…

Da, e vremea liliacului în floare, numai că eu voiam să vad un jacaranda… Și am gasit – doi.  Pe o straduță linistită.

20140507_195346

 

20140507_195358

 

Prin alte zări se spune că  treci cu brio examenele dacă ți se intampla să-ți pice in cap trei flori de jacaranda…

Sunt cam micuți și nici examene de dat nu am.

Mi-e mai la îndemână liliacul. Să gasesc eu floricele  cu trei sau cinci  petale,  că dorințe am destule…

 

Responses

  1. Da ce-i jacaranda aia?
    Pare un fel de gura leului de copac.
    Oricum, e frumoasa si daca are si miros placut, mai mare dragul sa-i stai in preajma.

    • Jacaranda – numit si copacul violet e apreciat drept unul din cei mai frumosi copaci ornamentali. Pretoriei, unde se afla cica un numar impresionant de exemplare, i se mai zice si orasul Jacaranda. Ma gandesc nu prea ii este propice climatul de la noi Dar cele doua exemplare care erau in oras au rezistat ceva ani. De acceea am fost atat de uimita ca s-au uscat. Florile seamana intradevar cu cele de gura leului , mai mari un pic, dispuse in inflorescenta asemeni florii de liliac. Au un parfum puternic dulceag.
      Un copac inalt cam la 20 -30 de metri, tot mov, e impresionant.

      • E din cauza luminii, a fotografiei? Ca mie imi par alb-galbui florile.De unde movul?

      • Nu prea aveam lumina, era pe inserat…

  2. sa gasesc una… sa trec pe sub ea… asteptand sa cada peste mine trei flori… poate cine stie… sustin vre-un examen nestiut…
    imi place mirosul de liliac… pe aici este destul de rar…

    • A-ti exprima in gand o dorinta cand gasesti o floricica de liliac cu trei petale e un joc preferat al copilariei…


Lasă un răspuns

Categorii

